You + Nissan

Witamy w świecie innowacji i usług oferowanych przez markę Nissan !
W niniejszym dokumencie zebraliśmy informacje o tym, czego możesz od nas oczekiwać jako właściciel pojazdu marki Nissan. Przykładamy ogromną wagę do tego, by otoczyć wszystkich naszych klientów jak największą troską i zapewnić im dostęp do wszelkich usług.

Co obiecujemy? Zależy nam, aby zarówno prowadzenie samochodu, jak i jego serwisowanie było dla właściciela Nissana przyjemnym doświadczeniem. Świadczymy usługi według prostych zasad, wygodnie i oczywiście w przystępnej cenie.

W ramach YOU+NISSAN oferujemy OBIETNICĘ NISSANA oraz PROGRAM LOJALNOŚCIOWY YOU+NISSAN, dzięki któremu otrzymujesz liczne upusty oraz dodatkowe korzyści. Odkryj świat właścicieli pojazdów marki Nissan!

3_cardscomponentimg_1-no-logo-02-jpg-ximg-l_6_m-smart

BEZPŁATNY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY

Obiecujemy, że podczas każdej wizyty serwisowej Nissan Polmotor zaoferuje Ci dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązanie pozwalające na zachowanie mobilności. W przypadku wizyt serwisowych umówionych z wyprzedzeniem zapewnimy Ci możliwość bezpłatnego korzystania z pojazdu zastępczego, aż do zakończenia naprawy.

3_cardscomponentimg_2-no-logo-02-jpg-ximg-l_6_m-smart

Obiecujemy, że Twoim Nissanem zajmą się doświadczeni i posiadający wysokie kwalifikacje pracownicy, którzy korzystają wyłącznie z oryginalnych części zamiennych Nissan. Zapewniamy najlepszy stosunek jakości do ceny.

3_cardscomponentimg_3-no-logo-03-jpg-ximg-l_6_m-smart-2

BEZTERMINOWA POMOC DROGOWA NISSAN ASSISTANCE

Obiecujemy otoczyć Cię opieką przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, zapewniając możliwość kontynuowania podróży. Jeżeli zdarzy się coś nieoczekiwanego, gwarantujemy całodobową dostępność usługi Nissan Assistance, bez względu na wiek Twojego Nissana. Nissan Assistance zapewnia spokojną głową w podróży: w razie awarii samochodu, problemów z paliwem, zgubienia kluczyków, uszkodzenia opony lub udziału w wypadku pozostajemy do Twojej dyspozycji, w każdym miejscu i o każdej porze. W większości przypadków mechanicy Nissan Assistance są w stanie naprawić samochód na miejscu, umożliwiając Ci kontynuowanie podróży bez większych zakłóceń. Jeżeli wymagane są poważniejsze naprawy, samochód zostanie odholowany do najbliższej placówki dealerskiej Nissan Polmotor. Jeżeli usunięcie usterki nie jest możliwe w dniu wystąpienia awarii, lub jeżeli dotrzesz do placówki dealerskiej poza godzinami jej pracy, możesz wybrać jedno z 4 rozwiązań:

  • Kontynuowanie podróży: mniej więcej co drugą awarię można usunąć na poczekaniu. Jeżeli nie udało się naprawić samochodu od razu, pokryjemy koszty podróży taksówką, pociągiem, statkiem lub samolotem — zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.
  • Nasz samochód zastępczy umożliwi Ci kontynuowanie podróży. Możesz śmiało polegać na zespole Nissan Assistance! Na życzenie możemy udostępnić samochód zastępczy na okres 3 dni.
  • Odprowadzenie pojazdu. Jeżeli naprawa pojazdu miałaby potrwać dłużej niż 3 dni robocze lub nie mógłbyś z niego korzystać przez ten czas, personel Nissan Assistance zajmie się odprowadzeniem Twojego samochodu do placówki dealerskiej Nissan Polmotor, z której usług zwykle korzystasz.
  • Pokryjemy koszty zakwaterowania. Jeżeli zdecydujesz się oczekiwać na zakończenie naprawy, która ma potrwać kilka dni, zostaniesz zakwaterowany — wraz ze swoimi pasażerami — w trzygwiazdkowym hotelu, na maksymalnie 3 doby.

3_cardscomponentimg_4-no-logo-02-jpg-ximg-l_6_m-smart

BEZPŁATNA KONTROLA STANU POJAZDU

Obiecujemy, że przed wykonaniem jakichkolwiek prac Nissan Polmotor przeprowadzi bezpłatną kontrolę stanu technicznego Twojego pojazdu. Dzięki temu dowiesz się dokładnie, jakie naprawy należy wykonać i jaki będzie ich koszt. Nie obawiaj się żadnych niespodzianek! Kwota faktury za części i robociznę nie przekroczy zaakceptowanego przez Ciebie kosztorysu. Za czynności wykonane bez Twojej zgody nie zostaniesz obciążony fakturą.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY YOU+NISSAN

Wysoko cenimy sobie lojalność naszych klientów! Zachęcamy do uczestnictwa w uruchomionym przez nas programie lojalnościowym, który oferuje liczne korzyści, zarówno przy zakupie nowego pojazdu, jak i przy serwisowaniu już posiadanego samochodu.  Oprócz korzyści w ramach PROGRAMU OBIETNICA NISSANA, klienci, którzy zarejestrują się na stronie youplusnissan.pl mogą spodziewać się dodatkowych przywilejów i ofert specjalnych. Z przywilejów uczestnictwa w PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM YOU+NISSAN można korzystać już po kilku dniach od rejestracji. Zarejestrowany uczestnik otrzymuje specjalną kartę, dostarczaną na podany przez niego adres. Zachęcamy do korzystania z pełnej oferty Nissan Polmotor oraz rejestracji w celu uzyskania:

  • upustów gotówkowych
  • rabatów na części
  • upustów na robociznę
  • bezpłatnego przedłużenia gwarancji
  • ofert specjalnych

Dzięki naszej opiece możesz wyruszyć w drogę, nie zaprzątając sobie głowy żadnymi zmartwieniami.

Oferty przedstawione powyżej obowiązują okresowo. Wysokość upustu lojalnościowego na nowy samochód zależy od modelu, zaś wysokość upustu na obsługę serwisową zależy od wieku posiadanego pojazdu.

OFERTY SPECJALNE DLA LOJALNYCH KLIENTÓW

Jeżeli jesteś już posiadaczem Nissana, to przy zakupie kolejnego pojazdu tej marki otrzymasz specjalny upust lojalnościowy. Może on mieć postać rabatu gotówkowego, kuponu na akcesoria, lub nawet bezpłatnej rozszerzonej gwarancji. Informacje dotyczące aktualnych ofert można uzyskać u dealerów Nissana.

Im starszy jest Twój pojazd, tym wyższe upusty otrzymasz w warsztacie!

W sieci serwisowej Nissan Polmotor możesz otrzymać nawet 20% rabatu na oferty serwisowe, w zależności od wieku Twojego pojazdu. Jeżeli Twój samochód jest starszy niż 2 lata otrzymasz 10% rabatu, natomiast powyżej 4 lat nawet 20% zniżki na oryginalne części Nissana, oryginalny olej Nissana, a także robociznę przy przeglądach i naprawach.
Rabaty na oryginalne części Nissan

Oryginalne części Nissan zostały zaprojektowane pod kątem jak najwyższej wytrzymałości: są poddawane testom w wymagających warunkach, dzięki czemu długo zachowują swoje parametry eksploatacyjne (dotyczy to np. akumulatorów, piór wycieraczek, płynu chłodzącego, świec zapłonowych, filtrów paliwa, amortyzatorów, elementów zawieszenia, elementów sprzęgła, przedniej szyby, pasków i łańcuchów rozrządu oraz świec żarowych).

youplus_aftersales_600x337_pl-jpg-ximg-l_6_m-smart

Warto zarejestrować się w naszym programie lojalnościowym YOU+NISSAN, który od niedawna obejmuje zupełnie nowe kategorie produktów:

  • Fabrycznie regenerowane części Nissan: zakup fabrycznie regenerowanych części Nissan to nie tylko oszczędność kosztów, lecz również aktywne przyczynianie się do ochrony środowiska, gdyż regeneracja jest mniej energo- i materiałochłonna w porównaniu z produkcją nowych podzespołów.Rabaty na oleje Nissan:Oryginalne oleje Nissan spełniają normy jakościowe wymagane dla silników Nissana i zostały opracowane specjalnie pod kątem stosowania w pojazdach marki Nissan. Stosowanie innych olejów — nawet zgodnych z normami międzynarodowymi — stwarza ryzyko uszkodzenia pojazdu i pogorszenia jego osiągów.Rabaty na obsługę serwisową i naprawy:

    Oddaj swój samochód w ręce ekspertów Nissan Polmotor! Sieć Nissana jest wyposażona w urządzenia zaprojektowane specjalnie z myślą o serwisowaniu Twojego pojazdu. Takie wyposażenie warsztatu stanowi gwarancję wysokiej jakości oraz niezawodności naszych usług.

 

  • Części Nissan Value Advantage: dzięki częściom oferowanym w ramach tego programu, przeznaczonym do pojazdów starszych niż 5 lat, Nissan może otoczyć Twój pojazd taką samą opieką, jak w przypadku najnowszych modeli. Przy okazji dbamy też o Twój budżet: różnica między cenąoryginalnych części zamiennych Nissan, a ceną części Nissan Value Advantage wynosi średnio 20%.


Tomasz Pawłowski
Tomasz Pawłowski
Doradca Serwisowy
tel. 91-466-87-00

Gaweł Krupecki
Gaweł Krupecki
Doradca Serwisowy
tel. 91-466-87-00

Michał Młodziniak
Michał Młodziniak
Doradca Serwisowy
tel. 91-822-85-55


STOPKA JUKE

NISSAN JUKE 2018

Zobacz więcej >
MICRA STOPKA

NISSAN MICRA

Zobacz więcej >
STOPKA QASHQAI

NISSAN QASHQAI

Zobacz więcej >

NISSAN POLMOTOR

NISSAN POLAND

Nissan

O Firmie

Kontakt

Salony Nissan

Nissan Szczecin

Nissan Szczecin
ul. Struga 71
tel. 91-466-87-00
nissan@polmotor.pl

Nissan Szczecin
pon.-piątek:
salon: 8:00-18:00
serwis: 8:00-18:00
soboty: 8:00-14:00

Nissan Szczecin

Salony Hakena
Rondo Hakena
Tel: 91-822-85-55
Tel. 722 011 011

Salon Hakena:
pon.-piątek:
salon: 8:00-18:00
serwis: 8:00-18:00
soboty: 8:00-14:00

Nissan Koszalin

Nissan Koszalin
Stare Bielice 8B-1
Biesiekierz
tel. 94-343-88-90
tel. 94-343-88-99

Nissan Koszalin
pon.-piątek:
salon: 8:00-18:00
serwis: 8:00-18:00
soboty: 08:00 - 14:00

Nissan Serwis

Serwis Szczecin
tel. 91-466 87 07

Serwis Koszalin
tel. 94-343 88 90

Blacharnia-lakiernia
Tel. 722 011 011

pon.-piątek:
8:00-17:00
sobota: 8:00-14:00

NISSAN POLMOTOR 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone.

GRUPA POLMOTOR: Polmotor.pl

XXX

INFORMACJE DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:

POLMOTOR AUTO - SERWIS
Jawna Przepłata, Dariusz Olkiewicz Sp. Jawna
Ul. Andrzeja Struga 71
70-784 Szczecin

Od dnia 25.05.2018 r.będzie możliwość skontaktowania się ze specialistą z zakresu ochrony danych osobowych  za  pośrednictwem adresu: rodo@polmotor.pl. 

Dane osobowe będą przetwarzane przez POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA w szczególności:

  1. kierując się zasadami celowości i adekwatności polegającymi na tym, iż POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa poniżej;
  2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO* w celu:
    1. podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (dane niezbędne do zawarcia umowy są wskazane na formularzu umowy),
    2. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
  3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO czyli na podstawie prawnie uzasadnionego interesu POLMOTOR SP. JAWNA w celu:
    1. marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta,
    2. organizowania i przeprowadzania konkursów oraz innych akcji marketingowych,
    3. dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń,
    4. prowadzenia analiz jakości technicznej świadczonych usług i towaru;
  4. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie odrębnej zgody w celu:
    1. dokonania weryfikacji wiarygodności płatniczej klienta w oparciu o informacje z biur informacji gospodarczej,
    2. przekazywania klientowi informacji o produktach i usługach współpracujących z POLMOTOR o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby, potwierdzenia przyjęcia reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail),
    3. analiz preferencji klienta, informowania klienta o promocjach i konkursach, zbliżających się terminach przeglądów i upływu ważności posiadanych produktów własnych i obcych (np. ubezpieczenia),
    4. marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA,
    5. marketingu bezpośredniego produktów lub usług podmiotów współpracujących z POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA, przy czym dane osobowe klienta nie będą udostępniane podmiotom trzecim, a informacja będzie przekazywana przez POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA
  5. Marketing bezpośredni, o którym mowa w pkt 4 lit. d) i e) może być realizowany przez POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. SMS, MMS, e-mail), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, tablet) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. urządzeń służących do automatycznego inicjowania połączeń telefonicznych).
  6. Państwa dane osobowe w wyjątkowych sytuacjach mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej wyłącznie za Państwa jednoznaczną zgodą uzyskaną po uprzednim przestawieniu Państwu zasad i potencjalnych skutków takiego przekazania.
  7. W przypadku określonym w pkt 6 Państwa dane będą zabezpieczone z wykorzystaniem właściwych rozwiązań technicznych i technologicznych zgodnych z dobrymi praktykami stosowanymi w procesie bezpiecznego przetwarzania danych osobowych w sposób zapewniający im poufność.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany – decyzje dotyczące Państwa sytuacji nie będą podejmowane za pomocą specjalizowanych algorytmów, w tym również w formie automatycznego profilowania.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:

  1. dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
    1. posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji),
    2. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA,
    3. wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
  2. dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingu produktów lub usług własnych POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA na podstawie uzasadnionego interesu prawnego, będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą;
  3. dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:

  1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania,
  2. prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
  3. prawo żądania od Administratora usunięcia danych,
  4. prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,
  5. prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,
  6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego,
  7. prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO,
  8. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).


Prawa wymienione w pkt 1)-6) i pkt 8)-9) powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych lub przesyłając korespondencję do POLMOTOR SPÓŁKA  JAWNA (adresy zostały podane na wstępie).

Kategorie odbiorców danych (w tym podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu POLMOTOR SPÓŁKA JAWNA):

Partnerzy handlowi (np. agenci, sponsorzy), firmy windykacyjne, firmy ubezpieczeniowe, banki, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, biura informacji gospodarczej, firmy archiwizujące dokumenty, firmy zajmujące się badaniami opinii klientów, partnerzy świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych).

*     Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).